Monday, February 2, 2009

အေဖ ရဲ႔သား

ၾသ... ဒီ blog ေလးကိုေတာင္လွည္႔မၾကည္႔ျဖစ္တာအေတာ္ၾကာေနပါ့လား။ ဖုန္မကဘူး၊ မိႈေတာင္တက္ေနေလာက္ျပီ။ Post အသစ္ေတြကို ေရးေတာ့ေရးျဖစ္ပါတယ္။ Publish လုပ္ဖို႔မအားနိုင္ဘူးျဖစ္ေနလို႔..... ဒီေန႔ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ေရးထားတဲ႔ ဇာတ္လမ္းတိုေလးရဲ႔ နိဒါန္းတစ္ပိုင္းတစ္စေလးကို မရရေအာင္တင္လိုက္ပါတယ္။ Enjoy... :)

အေဖ။ ။
အေဖ ဆိုေသာ စကားလံုးအားၾကားလိုက္ရသည္နွင္႔ ငယ္စဥ္က အေဖကြ်န္ေတာ့ကို စာသင္ေပးေနေသာ ပံုရိပ္၊ ပံုျပင္ေျပာျပေနေသာ ပံုရိပ္တို႔ တစ္ဖြားဖြားေပၚကာလာ၏။ အေဖဟာ ကြ်န္ေတာ့္ ဖခင္ေကာင္း တစ္ေယာက္၊ အေမ့ ခင္ပြန္းေကာင္းတစ္ေယာက္ပါ။ အရာအားလံုးထက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ မိသားစုကို ပိုအေလးထားတယ္ဆိုတာ အေဖဖြင္႔ထုတ္မေျပာေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္ ခံစားမိရပါတယ္။

“သားတစ္ေယာက္ထဲရိွလည္း ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ေအးေဆးဘဲဗ်ိဳ႔။ ဒီေကာင္က ၾကီးလာရင္အားကိုးရမွာဗ်။” ဟူ၍မိတ္ေဆြတို႔အား အေဖေျပာေလတိုင္း ကြ်န္ေတာ္ေလဘ၀င္ဟပ္၍ မဆံုးနိုင္ခဲ႔။ အေဖသည္ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ကို အသိဆံုးသူျဖစ္၏။ ကြ်န္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္သည္တို႔ကို အေလးထားရံု၊ သိရုံသာမက မရရေအာင္လည္း ျဖည္႔စြမ္းေပးသည္။

အလုပ္ေတြရိွလ်က္နွင္႔ပင္ ၃လတစ္ခါ မိသားစုအေပ်ာ္ခရီး အတူထြက္တာေတြ၊ မနက္အေစာထစရာ ရိွလ်က္နွင္႔ ကြ်န္ေတာ္မအိပ္မခ်င္း ပံုေျပာျပတာေတြ….. အေဖ့ေမတၱာကို ငယ္စဥ္ဘ၀က ကြ်န္ေတာ္အျပည္႔အ၀ ခံစားခဲ႔ရပါသည္။

သို႔ေသာ္….. ထိုအခ်ိန္တို႔ကို ယခုအခ်ိန္တြင္ ကြ်န္ေတာ္ျပန္မရနိုင္ေတာ့ပါ။
ကြ်န္ေတာ္ ၇နွစ္သားအရြယ္တြင္ ယခင္ဘိုးဘြားပိုင္ေကာ္ဖီျခံကို အေဖထိုးခ်ဲ႔ကာ ေကာ္ဖီစက္ရံုတည္ခဲ႔သည္။ ထိုအခ်ိန္မွစ၍ အေဖသည္အျခားသူတစ္ေယာက္၊ အျခားသူစိမ္းတစ္ေယာက္လုိပင္ ေျပာင္းလဲသြားခဲ႔ပါသည္။ အျမဲတေစ ျပံဳးရႊင္ေနေသာ အေဖ့မ်က္နွာသည္ပင္ ယခုအခါခက္ထန္လာခဲ႔ျပီ။ အေဖညညဆို အိမ္ျပန္ေနာက္က်သည္။ ၄၊ ၅ ရက္ဆက္တိုက္ စက္ရံုမွာဘဲအိပ္ျဖစ္ခဲ႔သည္႔ ညေပါင္းလည္းမနည္းေတာ့။ အေဖ႔ညအိပ္ရာ၀င္ပံုျပင္တို႔ကိုပင္ မၾကားရသည္မွာၾကာေလျပီ။ အရင္တုန္းက မိသားစု ၃ေယာက္ထမင္းလက္ဆံုစားခဲ႔ သည္႔စားပဲြ၀ိုင္းၾကီးလည္ စတိုခန္းသုိ႔ေရာက္ခဲ႔ျပီ။ ဒါေတြကို အေဖမသိပါ။ ဂရုလည္းမစိုက္ခဲ႔ပါ။ စက္ရုံ စရင္းဇယားေတြထဲမွာပင္ နစ္ျမဳပ္ေနခဲ႔သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ၁၂နွစ္ျပည္႔ေမြးေန႔ မေရာက္ခင္တစ္ေန႔၊ အေဖ့အား နာၾကည္းခ႔ဲေသာေန႔၊ ထိုေန႔က အေမအိမ္ေပၚမွ ဆင္းသည္။

ဆက္ပါဦးမည္...

2 comments:

Phyo Maw said...

အေမအိမ္ေပၚက ဆင္းေတာ့ daddy က ဘာမွဆက္မလုပ္ေတာ့ဘူးလား ?? :P

Soaring Phantom said...

ခုေနဆက္ေရးရင္ လည္ပင္းကို သားေရပင္နဲ႔ညွစ္ျပီး တိုက္ေပၚက ခံုခ်တယ္လို႔ဘဲေရးမိမွာ။ Stress ေတြမ်ားျပီး လူက Emo ျဖစ္ခ်င္ခ်င္ရယ္...